Garantie en klachten

Ja op alle artikelen die we verkopen zit garantie. Neem contact met ons op over de situatie en de daarvoor geldende garantie. Dit kan via het contactformulier of mailen naar service@amorajewellery.nl.

 

Wij doen ons uiterste best om producten in de beste staan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Als je aanspraak wilt maken op de garantie, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail ons op service@amorajewellery.nl. Beschrijf de situatie, voeg het ordernummer toe en voeg duidelijke foto’s toe.

Wij doen ons uiterste best om producten in de beste staan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

 

Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Als je aanspraak wilt maken op de garantie, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail ons op service@amorajewellery.nl. Beschrijf de situatie, voeg het ordernummer toe en voeg duidelijke foto’s toe.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of je niet helemaal tevreden bent. In dit geval kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of een mail sturen naar service@amorajewellery.nl. Dan gaan wij er alles aan doen om je klacht in behandeling te nemen en op te lossen.